Vitamina Infolinia i System Operacyjny Telemarketingu

Infolinia to przede wszystkim baza wiedzy – wybierz artykuł oraz kategorię problemu, aby przejrzeć dostępne rozwiązania. Jeśli rozwiązania jeszcze nie ma, zgłoś to do specjalisty. Gdy telefon dotyczy reklamacji – przyjmij ją i przekaż zgłoszenie do działu reklamacji.

budujesz bazę wiedzy o swoich produktach

system obsługuje przekazywanie zgłoszeń do specjalistów, oraz obsługę reklamacji

każde zgłoszenie jest zapisywane w bazie

przejrzysty i prosty w obsłudze interfejs

generowanie raportów z ilości zgłoszeń w różnych kategoriach

Formularz Zgłoszenia

Po odebraniu telefonu należy otworzyć formularz zgłoszenia. Jeśli pytanie tyczy konkretnego produktu, wybieramy produkt. Następnie wybieramy kategorię. Na tej podstawie wyświetla się lista wpisów w bazie wiedzy na ten temat. Po udzieleniu informacji klikamy „Pomoc udzielona”. Jeśli zgłoszenie jest bardziej skomplikowane wypełniamy dane klienta na zakładce „Pomoc Specjalisty/Reklamacja”. Następnie wpisujemy treść pytania/zgłoszenia i klikamy „Do specjalisty”. W przypadku reklamacji klikamy”Reklamacja”.

Formularz Bazy Wiedzy

Baza wiedzy zawiera zbiór artykułów. Każdy artykuł jest przypisywany do produktów i kategorii. Treść artykułu można dowolnie formatować, a także wstawiać zdjęcia oraz pliki.